LONDON - fortsättning.

Fredag dag:
Jag låter bilderna tala för sig själv.


Fredag kväll:



Lördag dag:
Vi besökte en båt från andra världskriget.

På kvällen tog vi en promenad runt om i london, Vi ville se London by night! :D(det blev inte många bilder för man ser typ ingenting..:( Det är i alla fall bif ben och the eye.


Söndag:
Vi gick på brittiska musemet och efter det var det dags för hemfärd.


Det var allt från London! jag hade en underbar resa :)
Nu tänkte jag lägga mig en stund framför tvn och vänta in fedde. Vi kanske hörs ikväll annars hörs vi i morgon.
Puss&kram<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Slask

Det är synd att du inte bloggar längre lynd :(

2008-05-27 @ 12:53:29
Postat av: josse

Det tycker jag med ! jätte trist :(...

2008-05-28 @ 20:42:37
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: mikaela

jaaa... varför gör du inte det !?

2008-05-28 @ 22:05:06
URL: http://miikaelay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0