I´m goning to LONDON!

I morgon kl 12.00 på dagen åker jag hemmifrån!, jag längtar så :D.
Nu sitter jag hemma hos fedde och checkar in bloggar med josse medan fedde och danne spelar GTA. Om en stund ska vi gå hem till mig för att äta pizza och packa. Så jag tänkte säga hej då nu och jag önskar er alla en trevlig helg!
Jag kommer ta massa bilder men tyvärr glömde jag min digitalkamera laddare på landet men om dem tar slut kan jag endå använda josses nya kamera.
Men nu ska vi gå.
Jag kommer sakna er pusselipuss!<3

image461

kommer sakna dig älskling<3!


Kommentarer
Postat av: Jessiee

Hej sötnos, hoppas du får det toppen in london=)
komemr tänka på dig.
Ta en massa fina bilder.
kramkalas

2008-05-07 @ 22:48:11
URL: http://lillsen.blogg.se
Postat av: linda

hej jessi :) tack så jätte mycket, ha det bra du också!
Puss&kram

2008-05-08 @ 15:06:14
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0