Hemma från london!

Det har varit en jävla underbar resa! Allt flöt på jätte bra hela tiden. Det enda som inte var så där jätte bra var väl maten.. man saknade verkligen svenska frukosten, Lixom bacon med olika ägg och bönor:P nej usch jag gillar nyttiga saker.

Första dagen när vi kom dit packade vi upp och sen gjorde vi oss i ordning för att gå ner till resturangen på hotellet och äta fish and chips. Det var nog det godaste jag åt på hela helgen:P efter det tog vi oss en sväng runt omkring området och checkade in vad som låg runt omkring. Vi bodde i russel squere.


Men nu hinner jag inte blogga mer för att jag och fedde ska åka in till stan. jag ska byta ett par trosor jag fick av han och han ska kolla på en peké tröja. Jag tror att jag åker hit sen och skriver om nästa dag annars så hörs vi i morgon(jag längtar tills jag får internet hemma, då kommer jag kunna skriva mycket mer..)
Ha det bra puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0