Hejsan alla!

Jag tänkte berätta lite om valborg. Först var jag nere vid brasan i kärrtorp med miriam hennes mamma och lillebror. Vi hade det trevligt men vi hann tyvärr inte vara där så länge för vi skulle hem till nora. ungefär kl 20.00 åkte vi därifrån. när vi kom hem till nora var det fortfarande ganska lungt, dem satt vid bordet och hade precis ätit tårta. Men senare blev det drag och vi dansade! :D Sen efter en stund ringde jag upp kompisar för att söka nytt sällskap. Jag fick tar på signe och åkte hem till henne och där träffade jag några gamla klass kompisar så det var trevligt, Sen blev kl 00.00 typ och då åkte jag till gullmars för att träffa min syster och alla dem andra som varit hemma hos nora men när jag kom dit typ åkte alla hem så jag hade lite tråkigt mot slutet men annars var valborg lyckad :).

Här var outfiten:


Bilder under kvällen:


Men nu måste jag tyvärr kila, fedde ska på¨sin träning och jag ska hem och träffa pappa och få lite godis från tyskland, haha. Men jag kommer endå inte göra något speciellt idag. det blir nog popcorn och desperate house wives som vanligt;) hihi.
Jag skriver i morgon innan jag åker till londooooon!!!! :D
Puss&kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0