Dagen igår och idag.

Hej igen! Jag hann inte blogga igår för att jag hjälpte fedde med ett skolarbete och sen hade vi brotom för att möta upp danne och josse i t centralen för där skulle vi äta på resturang eftersom danne fyllde år igår. (GRATTIS I EFTERSKOTT DANNE!<3) vi åt på jensens beff house och dem har ju bara den godaste maten!!! jag och fedde åt där på alla hjärtans dag också. Jag rekomenderar verkligen att gå dit!. Ta då också dem här menyerna man får förätt huvudrätt och efterätt för 200-250 kr.



Förätt:Efterätt:
Huvudrätten glömde jag ta kort på men det var en biff med potatis grönsaker och bea sås till.

Just nu sitter jag hemma hos fedde och väntar på att han ska sluta. Idag har jag varit ledig från skolan men med uppgift att samla in pengar till bolovia, pengarna går till skolor, toaletter,fritidsaktiviteter som fotbollsplaner med mera. Det är operation dagsverke som har fixat det här så om ni ser någon som går runt på stan med sådanna här bössor lägg en slant för bolivia!


Outfit:


Tröja: London 20 pund(marknad).
Leggins: H&M
Skor: Josses, jag tror att dem är från din sko 200kr.
Örhängen: London 4 par 10 pund (marknad).
1 pund = 12 kr.

Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0