Arlanda

Nu är jag på Arlanda, josse hittade tydligen en lapp där det var 1 timmes minuter till internet vid datorerna så här sitter jag. Jag pratade med fedde nyss, det blev lite tjafs men jag tror att det berodde på att vi vet att vi kommer sakna varandra så mycket att vi inte vill tänka på det så man blir ledsen.. så är det för mig i alla fall och då kan jag bli lite otrevlig men det är inte alls meningen.. förlåt älskling men jag kommer bara sakna dig så mycket och jag ville passa på att prata med dig så länge jag kunde, jag menar inget dåligt när jag gråter det vet du, jag kommer bara sakna dig så himla mycket. Älskar dig<3<3<3..

Planet går kl 15.40 så jag måste gå nu tyvärr, jag kommer hem på söndag, det vet ni.
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0