Uppdratering för igår och idag

hejsan allihopa! förlåt så jätte mycket för att jag inte har uppdaterat någonting i går det är så här att när jag vaknade upp hemma hos fedde så skulle vi ju bada men nej då, precis som jag trodde så orkade inte fedde så då blev jag jätte ledsen och åkte snabbt mot stan för att komma bort en stund som tur var hade jag någonstans att ta vägen, my och märta skulle ju färga håret kl 12.00 inne på souk! Så jag ringer my och är så klart välkommen dit.

My skulle göra blonda slingor ihåret för hon ville ha lite ljusare hår och det blev jätte fint!! nästa gång jag ska gå till frisören ska jag också gå dit för dem var sjukt trevliga och duktiga där. Märta skulle avfärga sitt mörkbruna hår tillbaka till sitt ljusa som hon hade innan men det blev inte riktigt som hon hade tänkt sig. oranget i hårbåtten och brunt i resten av håret så frisöret skulle så klart fixa det och då blev det jätte fint, lite ljusare brun än min färg fick hon i hela håret! så hon blev nöjd tillslut endå :)
  
först är det my( hon gör en min) som gör folie slingor sen märta som avfärgar.

Sedan efter det var det dags att möta upp fedde för att han skulle ta hål i ögonbrynet, danne och mirre följde också med. allting gick jätte bra bara det att fedde var så skraj innan för att på diablo är det ju massa döskallar och lite läskigt folk där. men han var jätte duktig (såklart höll jag han i handen<3) jag lägger upp en bild på percingen sen.

Sen efter det åkte jag hem och då hade jag jätte brottom jag skulle typ göra mig i ordning till fest + middag på 40 min, tyvärr hann jag inte ta en bild på kvällens outfit. kvällen blev i alf jätte rolig! jag my gabbi och signe var på en fest i hagsätra det var någon som fyllde år och såklart på fest möter man andra som man känner, så kvällen blev lyckad:)

sedan idag vaknar jag halv ett! och jag hade lovat min kompis vicky att följa med henne in till stan för att hitta en balklänning till henne så då behövde jag skynda mig jätte mycket igen! men kl 2 mötte jag henne och mirre i kärrtorp och åkte in mot stan. vi gick runt i åhlens och kollade och till slut på miss sixty där hitta vi en jätte fin röd klänning! perfekt för vicky :D

Sedan åkte jag och vicky hem till fedde för att jag skulle hämta pengar till bio idag. jag och fedde ska se Rambo 21.40 på sergel. hoppas den är bra.
image40
Men nu ska jag åka in till stan igen för att hämta ut biljetterna. jag uppdraterar när jag kommer hem hit igen. då tänkte jag lägga upp resten av bilderna från landet, det låter väl skojjigt? puss&kram så hörs vi sen!
vicky hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0