Tillbaka från shoppingen

Nu har jag äntligen kommit hem till fedde från en liten shopping runda. Jag köpte inte brillorna jag hade tänkt mig på grund av pris skillnaderna och för att dem jag köpte kändes roligare till sommaren. Jag kom också på att köpa en mindre väska med långt band som går över axeln eftersom jag alltid lägger massor med saker i mina fickor när jag inte orkar ha med mig en stor väska, så en sådan blir ju perfekt( plus att det är mode såklart ;D).
    
Ursäkta mig så jätte mycket för den usla bild kvaliten 

Solglasögon topshop 179 kr
AxelbandsVäska topshop 269 kr

Sedan såg jag ett jätte fint halsband från gina tricot det är en lång guldkedja med ett stort smycke med färg stenar, hur vackert som helst! så jag ringer josse på en gång och säger att hon måste komma in tills tan fort fort fort för att jag ville ha det så gärna( jag hade bara 50 kr kvar och halsbandet kostade 149 kr) men hon lugnade ner mig och sa att jag skulle lägga undan det till imorgon istället så det gjorde jag :)

Men nu ska jag göra mig en god tonfisk sallad, jag hör av mig efter det!
pusskram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0