Snabbfakta om mig

haha, tillbaka igen, jag drog mig aldrig från datorn. jag lästa andras bloggar och då hittade jag den här. lite snabbfakta om mig:

Namn - Linda Marker Mörk
Födelsedag - 10 juli
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Blå grå
Hårfärg - Brunt
Längd - 171 cm
Högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - kräftan
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - ja sen jag var 3
Skor idag - Vita tygskor
Svagheter - Gråter mycket
Mål för året - Spara massa pengar så jag har till fina kläder och resor
Mest använda fras på msn - älskar dig, haha
Det första du tänker på när du vaknar - Vad det är för väder
Bästa kännetecken - Barnslig
Mest saknade minnet - Alla mina kompisar var samlade

Favorit:
Färg - Lila
Mat - Spagetti med kräfttjärtar
Sport - pingis
Djur - Min katt Tchitchi
Glass - Dulce de leche
Affär - Gina tricot, Cubus
Skådespelare - Micha barton
Låt - Benny benassi- Time
Nummer - 4
Årstid - Sommar såklart 
Parfym - Jennifer lopez - live (fick den av min pojkvän)
Kroppsdel på motsatta könet - Min älsklings läppar

Vänner & Livet:
Vad vill du bli när du blir stor - Mäklare eller egen företagare
Hur vill du dö - Jag vill ha en sista puss av fedde innan jag dör
Vem av dina vänner är mest lik dig - Miriam
Vem är mest högljudd - Gabbi
Vem får dig mest att skratta - Miriam, my och olga
Vem har du känt längst - Miriam
Vem är blygast - vicky
När grät du mest - När fedde lurade mig att han ville göra slut, haha
Bästa känslan - När fedde kom hem från Colombia. (han hade varit borta i en månad)
Värsta känslan - Att någon som står mig nära dör
Vart vill du bo i framtiden - I ett fint hur vid stranden med stora fönster
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - att jag inte ska vara så lat som jag är!!
Hur länge tror du att du kommer leva - jag tror jag kommer bli äldst i hela världen

Har du någonsin:
Varit kär - Ja
Moonat nån - haha nej
Blivit dissad - ja
Rymt hemifrån - haha nej men försökt
Föreställt dig ditt ragg naken - haha privat
Skolkat - ja vem gör inte det? :P
Tänkt på självmord - nej
Sovit utomhus - Japp
Gråtit i skolan - haha japp
Velat bli modell - njaa
Varit otrogen - nej ALDRIG
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - ja massvis 
Sett en död människa - nej tur det. 
Druckit alkohol - självklart
Ätit sushi - ja ingen höjdare
Varit på scen - Ja, hatar det.
Snattat - ja, gud vad jag skämdes framför mamma
Retats - ja haha, jag och mirre var värst när vi va små 
Blivit nerslagen - nej

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha ja det värsta var ju det där du och mirre gjorde mot den där killen på fritis haha när ni höll fast honom och tvinga han lukta!

2008-03-26 @ 09:02:00
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: linda

haha, jag vet. fan vad hemsk jag har varit.. avslöja inget mer!

2008-03-27 @ 17:06:40
URL: http://lillsen.blogg.se
Postat av: Jessiee

Jo jag vill veta, vad var det ni tvingade honom lukta på??????
Lindus din snuskis.
Du har dina perversa sidor..

2008-03-27 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0