Så det är så här det är med blogg?

Hejsan. Jag har ingen aning om hur man skriver i en blogg! alltså jag tittar inte ens på andra bloggar än på kenzas blogg ibland. så jag har ingen aning om hur det funkar, vad jag ska berätta om, jag vet inte ens vad folk tycker om att läsa. ska jag skriva om min vardag? ska jag skriva mycket eller ska jag visa många bilder? Aja det får bli som det blir haha..

Det började med att jag tyckte det var jätte töntigt att ha en blogg. min syster josefin var helt galen och ville visa mig kenza som hon tyckte mycket om. Men jag tyckte hon var hel knäpp, varför skulle man vilja läsa om en annans liv? i och för sig hade kenza många modell bilder och dom började jag tycka om att titta på men jag läste aldrig vad hon skrev förrens några månader tillbaka.. tänk er.. jag började läsa kenzas blogg när hon fick hennes hund. så ni kan förstå hur ny jag är inom blogg branchen, haha. jag tittar inte på mina kompisars bloggar kanske ska börja göra det? jag vet inte.. jag vill inte läsa om någon annan. i sådant fall tycker jag det är roligt att titta på vad folk har på sig och så men inget mer.. plus att om jag ska börja skriva i min blogg så varför kolla i andras. då kommer jag säkert börja härmas! haha..nej men jag ser mig själv att jag kommer lägga upp bilder på vad jag har på mig om dagarna, men först måste jag fixa mitt utseende just nu har jag en fet utväxt igen, (som jag nästan alltid har).. fan jag har aldrig råd. haha oj förlåt nu kom jag bort mig, jag kanske ska berätta om vem jag är först?

Jag heter Linda Marker Mörk och bor i kärrtorp med min ÄLSKADE syster Josefin och min ÄLSKADE  mamma Kristina. Jag har två katter också som heter Tchitchi och Lil tin, haha väldigt konstiga namn men jag tycker namn ska komma av sig själv och det har dem här namnen gjort, det kanske märks..
Jag har också en pojkvän som heter Federiko, vi har varit tillsammans i snart 1 år och 3 månader..det kanske låter väldigt länge men tiden har gått så snabbt så året har bara rullat iväg. Men jag känner att jag är väldigt lycklig med han, Vi har en gemensam sak och det är att båda kan vara väldigt barnsliga av sig. jag gillar att bara barnslig, det vet dom som känner mig,  jag känner helt enkelt att jag har hittat rätt. jag älskar fedde!( han kallas för det).

Jag har också såklart kompisar, jag älskar dom så jävla mycket men det känns som jag håller på att glida ifrån dom.. det är jätte tråkigt faktiskt. men jag ska försöka hålla kontakten så mycket som möjligt, men jag kan inte göra allt? dom måste också höra av sig.. Ni kanske undrar varför vi har glidit ifrån varandra? det är pågrund av att jag inte har lust att festa lika mycket som dom gör. jag kanske festar en gång i månaden medans dom festar varje helg, det blir så att man glider ifrån varandra då eftersom dom pratar om vad som hände helgerna innan som jag inte var med på, och då är det svårt att hänga med i konversationerna då men jag hoppas att vi kan hitta en jämnpungt, där vi alla är nöjda. jag kan inte vara med varje helg, jag pallar inte.. jag började dricka där jag var 14 år och nu är jag snart 17 man pallar inte?, ni måste förstå det..jag förstår inte hur M orkar.(hon började dricka samtidigt som jag). Men jag har ju förstås kompisar som jag har hittat en jämnpungt med. dom heter Miriam, vicky, Danne och josse(min syster) och sen fedde då;). Jag mår bra av att jag och miriam har hittat tillbaka till varandra, för det var ett tag sen som det var dålig stämning mellan mig och henne ( jag har inte sagt det här till dig men jag tror du kände av det också.) Nu för tiden behöver vi inte vara med varandra varje dag som förut.. jag tror det blev konstigt för vi var vana vid att alltid vara med varandra hela tiden, haha och plötsligt va vi inte det för att vi har hittat killar.. men vi kommer klara det, det vet jag, du betyder så jävla mycket för mig så det inte är sannt.

jag kan skriva mer om det sen.. alltså om mina relationer till folk för dom är jävligt komplicerade. haha jag har ingen aning om ni kommer orka läsa allt, men om ni läser det här har ni ju det.. fan va dum jag är aja.. haha vi hörs mer sen.. jag kan ju inte skriva allt om mig på ett inlägg;)

Jag kommer att lägga upp bilder på mig och mina kompisar.. antingen ikväll eller i morgon:) det här va fan kul! haha:D jag hör nog av mig ikväll! ;)   

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Federiko

Fint fint för att vara första gången, jag hoppas det går bra. Jag vet att det är det här du vill älskling.

2008-03-16 @ 16:56:01
Postat av: Josse

Jätte bra skrivet syster håller med fedde :)
Upptadera bloggen sen också !

2008-03-16 @ 17:22:02
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: Linda

tack för dom fina komentarerna mina älsklingar det värmer :D love you

2008-03-16 @ 18:07:06
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0