Presenter från Colombia & Brazilien

Nu har jag precis ätit färdigt, efter två timmar haha , nej men under tiden delade jessi ut presenter från colombia & brazilien. Jag fick en jätte fin tröja, jag tänkte ta foto på den sen och lägga ut. Det är en ljus grå tub top!(jag älskar tub toppar, det vet hon.)  Jag fick också ett par bad tofflor från brazilien, jag kan ta foto på dem med. Dem har rosa blommor och gröna blad på sig:) jätte fina!

Tack så jätte mycket jessica för både tröjan och bad tofflorna, dem var jätte jätte fina! jag blev jätte glad :)<3

Nu väntar jag bara på min älskling, han ligger och läser, (skoluppgift), sen tänkte vi gå hem till mig för att träffa josse och danne dem väntar på oss där. Vi tänkte planera lite om vad vi ska ha med oss till landet och så. Jag uppdraterar senare, ska fixa mig lite nu.

Jag tror jag ska ha tröjan jag fick av jessi på middagen, det blir nog fint, Jag längar redan haha!
tack igen jessi!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Josse

ja snabba er hit :D

2008-03-18 @ 16:55:23
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0