Mat & snabb shopping

Hello! Det har tagit en stund sen jag uppdraterade sist, det är på grund av att jag inte har haft tillgång till dator, (jag har inte lärt mig mobilblogga än :$ hihi)

Jag slutade kl 4 och efter det mötte jag upp fedde för att gå vidare mot hans pappas jobb sen efter en stund gick vi tre och åt kina buffé det var jätte gott!, men var endå ganska mätt så det fick bli en tallrik med lite små blandningar.

Efter det var det dags för shopping! Jag och fedde sa hejdå till Carlor(hans pappa) och gick  vidare för att träffa josse och danne. Josse köpte en mascara, fedde tre tröjor och jag en ljusgul mjukisdräkt från Cubus, Den har jag tänkt att använda hemma, men anledningen att jag köpte den just idag var för att jag har tänkt ha den på landet, den är verkligen mysig! (Gult passar ju till både till påsk och sommar så färgen är perfekt)

Nu hade jag tänkt att packa, jag kan ta bild och visa er mjukis dräkten sen.

puss&kram! Ps. Glöm inte Top model idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0