Lite fakta om mitt landställe mm.

Nu har jag precis ätit, det var jätte gott!

I morgon är det skola igen, man kan säga att jag inte har saknat det, men jag har saknat att göra mig i ordning och gå ut så det kommer väl bli det roligaste. Igentligen ska jag redovisa om ett land i morgon men jag har ju varit sjuk så jag har inte direkt kunnat öva.. hoppas han förstår det och inte tvingar upp mig ialla fall, då kommer jag få IG!.

Jag vill bara att Onsdag dag och torsdag skola ska gå fort för jag vill till landet!!!! jag saknar det som fan..
Mitt andställe ligger på Arholma, inte långt ifrån Barnens Ö om ni vet var det ligger. Jag har haft det landstället enda sen jag föddes( det är min farfars, men det går i arv.). Jag brukar vara där både på sommarn och vintern, men det blir förstås mycket mer på sommarn.

Föresten, jag missade Gossip girl, om det var någon som såg det skulle det vara snällt om någon kunde sammanfatta om vad som hände :)

Men nu ska jag färga mitt hår( :D ) Jag kanske lägger in ett kvällsinlägg, annars hörs vi i morgon innan jag går till skolan.

puss&kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessiee

Hallå söööt.
hoppas håret blir fint.
pusskalas

2008-03-18 @ 22:23:53
Postat av: Linda

Tack jessi! Det hoppas jag också :)

2008-03-18 @ 23:31:52
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0