Konstig film?

haha, den där filmen var ju helt knäpp! Den första timmen var jätte intressant och spännande sen dog typ alla som hade varit huvudroller och det kom konstiga scener med folk som inte hade med saken att göra överhuvud taget.. Jag skulle inte ge den en oscar, men den där filmen var ju väldigt speciell på sitt sätt, det är nog det dem går efter.

Jag kom hem för ungefär 20 min sen, på en gång gick jag och fedde ut med isa(hon är så söt) och nu sitter jag här. Eftersom jag och fedde inte såg på hatchet igårkväll tänkte vi kolla på den nu och mysa lite.

Glöm bara inte att ställa om klockan till sommartid, så hörs vi i morgon!

Puss på er lovers!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0