Hemma hos pojkvännen

Hej allihopa :D
Nu är jag hemma hos min söta pojkvän, det känns nästan som jag bor här;) nej men jag här här väldigt ofta:). Jag har precis varit ute med hans hund i en timme, hon heter Isa och är en schäfer. Världens snällaste :D!

Idag hade jag tänkt att gå och titta på min systers pojkväns innebandymatch med fedde och josse, danne brukar alltid kolla på feddes matcher så varför inte titta på hans :)? jag ska nog ta och ringa min syster snart så vi kan bestämma när vi kan mötas. Men jag har varit sjuk hela förra veckan och i helgen så jag känner mig inte på topp men jag måste testa att gå ut. antingen blir jag bättre eller dåligare, vi får se.

Jag längtar så mycket till helgen! ska åka ut till mitt landställe igen efter många månader, jag saknar det som fan! jag, fedde, josse och danne är bjudna på middag där av mina släktingar, min låtsas farmor fyller år, så det ska bli jätte mysigt!

haha, fedde ligger i sin säng brevid mig och spelar fifa 08 och låtsas vara den där prataren!, haha så söt!

men jag hör av mig senare ikväll, ska ta och ringa min syster nu, vi hörs puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0