Hemma hos fedde och tråkar

Nu har jag precis kommit hem till fedde från att ha fikat på fotöljen med mina kompisar My, Gabbi & och födelsedagsbarnet sign, det blev ganska sent:), jag åt en skogsbärspaj, den var faktiskt väldigt god.

Nu sitter jag hemma hos fedde och har ingenting att göra, fedde och danne spelar fifa 08, och feddes mamma pratar i telefon och jessi ligger och sover. den enda jag kan vara med i isa(hans hund).
jag orkar faktiskt inte lägga in mer bilder idag, är jätte trött :/ igentligen vill jag bara ligga och mysa i sängen med fedde, men det går inte nu.

i morgon ska jag och fedde gå och bada på Eriksdalsbadet haha, (jag tycker det är jätte kul). Det var jänge sen jag var där så det är nog inte lika kul längre men man kan ju ge det ett försök. sen ska jag följa med fedde in till hornstull för att ta hål i ögonbrynet. hihi stackars älskling han är jätte nojjig, så söt<3

Jaja nu ska jag gå och säga till Rosa att hon inte får prata mer i telefon. jag vill ha sällskap! (hoppas fedde orkar gå upp lite tidigare i morgon så vi kan gå och bada)

hihi här är en söt bild på mig när jag borstar tänderna


Vi hörs i morgon, eller inatt om jag inte sover, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0