Hejsan

Nu har miriam varit här och vi kollade igenom massor med gamla bilder på oss, det var jätte kul faktiskt och sen lyssnade vi på musik och pratade. Vi tog även en massa bilder med min digitalkamera tillsammans och sen tog jag några på mig själv. dem kommer jag ladda upp lite senare när jag är hemma hos fedde( jag har USB sladden där:P). jag tänkte också lägga upp en gämnföring om hur jag och mirre såg ut förut och hur jag och hon ser ut nu. Det låter väl skojigt! 

Nu hade jag tänkt att äta lunch, haha hann aldrig göra det när miriam var här, det blir spagetti med köttfärsås, mycket gott;) sen hade jag tänkt planera lite tills i morgon, packa ner grejer och så för jag ska sova hemma hos fedde i dag pågrund av att hans syster kommer hem från Colombia( han och hela hans familj är därifrån). Jag har faktiskt saknat henne jätte mycker, vi har en bra relation:) som låtats systrar och sen har jag bra relation med hans mamma också, hon blir som min extra mamma ibland, jag kan berätta saker för henne som jag inte kan berätta för min mamma( om tex mitt förra fest liv) .. men det gör ju fedde till min låtsas bror så jag vet inte riktigt om det passar va? hehe :P

Men tänkte dra dit nu, jag skriver när jag är där!, det tar bara 15 min till han så det kommer inte dröja så, men som sagt jag ska ju packa lite först också.

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahaha den där va bra med låtsas bor :P

2008-03-17 @ 17:02:18
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: Linda

haha ja :P

2008-03-17 @ 20:25:22
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0