Hårfärg

Hejsan, nu är jag tillbaka hemma hos fedde, jag tänkte sova här idag igen eftersom jessi har kommit hem och så, men i morgon ska jag sova hemma för då ska jag packa och bara ta det lungt :)

Jag har ju sagt tidigare att jag har en fet utväxt, så idag tänkte jag färga håret! Mamma har fått en hårfärg av sin kompis, precis rätt färg för mig och precis rätt för min ekonomi(gratis, haha).

så här ser den ut


Rosa(feddes mamma) ville hjälpa mig med färgningen så det ser jag fram emot, men först ska vi äta Rosas special grönsakssoppa och efter det pannkakor, mums!

hör av mig sen, puss&kram :D


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja linda imorrn ska jag också sova hemma och bara ta det lungt :) men visa en före och efter bild på ditt hår ! PUss ses imorrn

2008-03-18 @ 20:40:12
URL: http://josefinmorkblogg.se
Postat av: Linda

ja vad mysigt:) okej tack för tipset! puss.

2008-03-18 @ 23:33:47
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0