Godkväll

Hejsan allihopa! hur mår ni? jag mår jätte bra, Det är nog för att jag tränade idag. Istället för att åka in till skanstull och springa på löpband föreslog jessi att jag kunde ta ut isa på en långpromenad och springa med henne i skogen. Det tyckte jag lät som en toppen idé, så jag gjorde det istället. Vi var ute i en timme och jag sprang halva slingan med henne och i skogen, helt underbart var det!

Sen efter det åkte jag fedde danne och josse in till högdalens bowlinghall. (Alla andra bowlingställen är det 18 årsgräns på för att dem säljer alkohol där :S )
Jag har tagit några foton från kvällen:

                 
haha jag förlorade :( men fedde vann! :D

Här är dagens outfit:
       


Tunnikaklänning indiska
Örhängen ginatricot 120kr
Armband från colombia
sjal H&M
Kärleks ring från fedde! <3

Här är en söt bild på min älskade syster! I LOVE YOU <3
image71

 Men nu ska jag kolla på film med min älskling och mysa lite, idag blir det Hatchet & Parfymen.
 

Vi hörs senare eller i morgon, Ajuste i morgon blir det massor med plugg (fan!)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0