Godkväll

Godkväll läsare! Nu sitter jag vid datorn och laddar upp lite bilder från min kamera,Jag tänkte lägga upp några nu.
Här är en bild på min söta kompis vicky som skrev inlägget här under.
   där är hennes riktigt häftiga blåa öga!
Tack så jätte mycket vicky, det du skrev i det inlägget betyder mycket för mig<3

Sedan har jag en bild på mig som fedde tog och redigerade medans vi väntade på att få komma in i biosalen idag.
hihi min älskling är så söt, checka in hjärtat!<3

Sen sa jag ju att jag skulle lägga upp en bild på feddes percing, så här är den.
 Fint va? :D

Men nu tänkte jag krypa ner brevid fedde i sängen, jag bloggar mer i morgon när jag vaknar och berättar hur min dag ser ut, sov så sött sötisar <3

Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0