God morgon!

Jag vaknade nyss av mitt halsont och kunde inte somna om..:( annars brukar jag vakna runt 12 halv 1 :$ ;)..

igår gick jag och la mig ungefär kl kvart i 12 men jag kunde inte sova så jag börjar skriva en massa sms till fedde, men han svarar inte såklart(sover) sen efter en timme liggandes vaken (ca kl 1) ringer jag han. så klart är han lika tröstande som vanligt (även fast han låg och sov) och säger till mig att jag ska ta det lungt och inte tvinga mig till söms.
Det måste ha funkat för efter det kommer jag inte ihåg något mer, jag somnade nog ;)

tack så jätte mycket min bebis för du är så snäll mot mig hela tiden, och förlåt för att jag ringde så sent. <3

Nu ska jag duscha mig och äta frukost, sendan kan jag se om jag hittar några passande bilder till bloggen.

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0