God morgon! haha

hehe, jag vaknade idag kl 13.00 och myste med fedde till typ 14.00 sedan åt vi frukost och nu sitter jag här, jag är så seg! haha jag hatar det. Idag ska jag åka och träna på friskis, det var jätte länge sen. jag tror jag ska gymma och springa på löpband.

Sen efter det ska jag åka hem hit till fedde igen för att gå ut med isa sen ska jag, fedde, josse & danne åka och Bowla. Jag tycker det är as kul! haha jag ska vinna :D

Sendan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra antingen hyr jag film och myser lite själv eller så är jag med fedde ute med hans kompisar. har inte bestämt mig än.

asså jag hatar att inte ha pengar.. jag är så beroende av att köpa fina saker och så har jag aldrig pengar! Nu har jag sett ett par as fina brillor men jag kan inte köpa dom.  fan fan fan..!
så här ser dom ut ungefär


Men nu ska jag åka och träna vi hörs senare, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jessiee

heeej sweetts, du är sååå söööt!!!!

2008-03-28 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0