Gabb<3

jag har en vän som heter gabriella, kallas gabbskabb!! jag är stolt över att ha henne som kompis. hon säger alltid vad hon tycker, och står för det. gabriella har alltid varit en väldigt generös person, det är önskevärt hos en kompis, men jag tror att många har utnyttjat det. jag har såklart frågat om cigg och så, men det har aldrig varit mer betydelsefullt för mig.

jag vill säga till dig gabbi att jag bryr mig om dig jätte mycket och jag skulle kunna göra vad som helst med dig, haha det där lät jävligt perverst men då menar jag såklart att jag tillexempel skulle kunna leva i en grotta med dig med trasor på mig för jag tycker att hon är en sån livfull person som man blir glad av att vara med.

du betyder jätte mycket för mig och kommer alltid göra det, vi har haft våra svåra studer men jag hoppas dom såren kan läkas ihop<3


här är gabskabb

jag bloggar mer i morgon, puss&kram


Kommentarer
Postat av: skabb själv

tihi va söt du e lynd

2008-03-25 @ 00:26:55
Postat av: Gabb

Måste säga att bilden passar väldigt bra till namnet!

2008-03-25 @ 00:34:33
Postat av: Fedde

Gud vad bra det går med dina inlägg, lycka till älskar dig

2008-03-25 @ 01:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0