Första bilden på mig

Hej förlåt för att det tog så lång tid tills jag uppdraderade. Det var så att jag gick inte hem till fedde på en gång utan jag stannade hemma och tog det lungt och sen trättade jag miriam och en kompis vid namn my. vi pratade lite. Men det är ju så fruktansvärt kallt ute i snö/regn vädret så vi kunde inte vara med varandra så länge men det va roligt :), länge sen man träffade my, men vi bestämde oss för att det inte skulle gå lika lång tid emellan igen iaf så det var bra:)


Jag sa ju att jag skulle lägga upp några bilder men det är något knas
 så lyckades bara ladda upp en på mig.
image2


 


Kommentarer
Postat av: Josse

haha linda det heter uppdaterade inte uppdraderade :P lils
keep up the god work :)

2008-03-17 @ 20:27:24
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: linda

haha okej då vet jag det till nästa gång! ;)

2008-03-18 @ 13:37:44
URL: http://Lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0