Farsta gymnasium inriktning handel&service/mode.

Nej nu blev det inte av att åka och kolla på matchen.. jag känner mig fortfarande kraslig så jag vill inte utsätta mig för överbelastning, det är onödigt att bli ennu mera sjuk, eller vad säjer ni?
föresten har jag inte ens råd att vara borta mer från skolan, man missar så mycket.

Jag har föresten inte berättat vilken skola jag går i, jag går i farsta gymnasium, många säger att det är en dålig skola men jag tycker inte det. jag trivs med lärarna även om dom kan vara lite snurriga ibland.. jag går inriktningen handel och service/ mode. Det är riktigt skoj! man blandar sin skolgång med något man tycker är kul. perfekt för mig i alla fall! ni kan skriva kommentar till mig om ni vill veta mer om linjen, så svarar jag.
 
Annars kan ni kolla i frida tidningen. frida var och intervjuvade min klass eftersom den linjen jag går på är den endå i hela sverige ;) Artikeln finns i frida nr2 08 gymnasieguiden. där kan ni även se bilder på mig för jag är en av dom som blir intervjuvad;)

Nu ska jag och älsklingen gå hem till mig för att hämta pengar till pizza eller något annat gott i pizzerian, vi får se vad det blir, kanske en kebab rulle det var så länge sen.

puss&kram ps. jag gillar att blogga:D!


Kommentarer
Postat av: Josse

Tråkigt att ni inte kunde följa med och kolla men det får bli nästa gång :)

2008-03-16 @ 21:27:50
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: Linda

ja det blir alltid något strul när vi ska titta på hans match.. :P

2008-03-16 @ 23:05:24
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0