dagens planer

Åhh! jag vill så gärna åka in till stan och shoppa sönder mig, men nej då man har aldrig pengar! jag är så trött på det..jag tror jag ska ringa och fråga mamma om jag skulle kunna få en penning då skulle jag kunna köpa mina brillor och typ ett sommar linne. men ska jag åka in själv eller ska jag vänta tills josse har slutat jobbet? haha här sitter jag och planerar jag vet inte ens om jag kommer få pengar. aja jag får väl testa och ringa..


annars idag tänkte jag följa med feddes mamma, syster och kristian på bio, det låter jätte skojjigt men jag vill såklart att fedde också ska följa med, så därför blir det bäst om vi ser 10 000 BC, för då finns det en chans att han vill följa med för han har alltid tjatat om att se den filmen:)


Men nu ska jag ringa mamma och så får vi se om jag får pengar eller inte, vi kan höras senare
puss&kram alla trogna läsare! :D


föresten parfymen var sådär, lite tråkig bara men intressant. vi såg bara på den eftersom den var slut 03.00 så det skulle blivit försent att se två filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0