Bio dags igen

hej igen! nu har jag ätit min underbara tonfisk sallad och kollat lite på andras bloggar, dem enda jag läser regelbundet är min systers och kenzas blogg, mycket intressanta bloggar. jag gillar kenzas blogg eftersom hon visar mycket bilder på sig själv och shoppar mycket, sånnt tycker jag är intressant.

Fantastisk tonfisksallad


Om ungefär 10 min ska jag jessi rosa och kristian åka till södra station för att hämta upp fedde där sen ska vi alla åka till heron city för att gå på bio vi ska se "no country for old men", jag tycker inte den låter så intresant men det har ju vunnit en oscar så då är den ju värd att titta på i alla fall! (plus att jag älskar att göra saker med feddes familj)


Jag skriver igen när jag kommer hem, pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad mysigt det låter lils :) själv mår jag jätte dåligt:( ha så kul ! Puss

2008-03-29 @ 21:21:52
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0