Bilder från arholma

Hej hej, det här har varit en seg morgon, jag vaknade kl halv 1 för att jag var tvungen att möta mamma för att få digital kameran så jag kunde ladda upp alla bilder. efter det lagade jag nudlar och josse kom förbi för att ladda upp några bilder till hennes blogg. Nu har josse gått och snart ska jag fedde och jessi åka in till hornstull för att kolla diablo(percing stället) för att fedde ska ta percing i ögonbrynet.

Nu tänkte jag lägga in några bilder.


Det här är bilder från när vi hade varit och handlat lite gott i affärn, och sedan gungade vi lite när vi kom hem.


Här är några bilder när vi åker båten på väg mot solveigs födelsedags fest. Också några bilder på hur vi såg ut.

Men nu ska jag åka, jag kommer ladda upp mer bilder i morgon. hör av mig senare när jag kommer hem, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0