Äntligen hemma!

HEJSAN ALLIHOPA! äntligen hemma.
Jag hade hoppats på att ladda upp alla bilder idag och skriva om varje dag och så, men nej.. så klart har jag USB sladden hemma hos fedde:( så det får bli i morgon istället. Det jag kan säga iaf är att jag har haft det jätte mysigt ute på landet, det enda problemet är att det inte har vart bra väder, det blåste som fan därute! jätte kallt faktiskt.

Om en stund kommer my över till mig, vi tänkte kolla på gamla bilder på oss, haha det är alltid lika kul! här har ni ett smakprov av det jag och my kommer kolla på.

hahaha, vilka tider, my till vänster och jag till höger. var kanske 13-14 år där.(fyller17 i år)

Senare idag ska jag, my, kanske gabbi och nicklas med några av hans kompisar gå på bio, det ska bli roligt!

Vi hörs kanske senare annars hörs vi i morgon, då ska jag lägga upp alla godkända bilder! haha.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0