Åker till landet

Hej allihopa! Nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap, det är helt okej men inte mitt ämne direkt. jag började halv tio och måste gå hemmifrån kl 9 och ska då gå upp typ kl kvart över 8. Men idag då vaknar jag av att min granne hammrar mitt under mig kl 07.30!!!! på morgonen!!!! så kan man ju bara inte göra.. blev skit sur faktiskt, ni vet ju dem sista minuterna är viktigast på morgonen.

Jag kommer inte kunna skirva under helgen, jag har inte dator där men josse kan hjälpa mig att mobilblogga:) så det kommer nog bli några korta inlägg. När jag kommer hem igen(på måndag) kommer jag lägga upp alla bilder från helgen, jag har med mig min digitalkamera så det kommer nog bli rätt många! :D

Förlåt för att jag inte krev något kvällsinlägg igår men det blev väldigt stressigt med packningen så jag hann inte.

Men nu börjar lektionen igen, vi hörs i helgen, ha det så jätte bra nu!! det ska jag ha ialla fall ;)

puss&kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0