Yes yes YES!

Finally! Nu är jag helt skar med skolan för den här terminen, det känns helt underbart. Jag har verkligen gjort mitt bästa och jag förtjänar dem betygen jag kommer få. Det jag vet nu är att jag kommer få G i matematik A. Det är jag väldigt glad över eftersom det inte är min starka sida. Jag förstår verkligen om ni tycker att jag suger bara för att jag knappt klarade matte A men själv är jag väldigt stolt. Självklart ska jag läsa B kursen och då ska ge upp till 100 % vilket jag inte gjorde den här gången.

I Näthandel och Administration kommer jag få MVG i och det är för att jag verkligen har sattsat på att plugga till prov och jag har lagt ner mycket tid till inlämningsuppgifterna. Det är också dem betygen som jag räknat med, jag hade blivit besviken om jag inte lyckades.

Sen har vi det här med naturkunskap. På det här provet vi hade idag sattsade jag gärnet, jag kände att jag var tvungen att få MVG. Eftersom jag ligger på gränsen mellan VG och MVG känner jag mig väldigt nervös... JAG MÅSTE HA MVG! det är det jag har sattsat på lixom, men man vet aldrig. Läraren är väldigt sträng så antagligen kommer det gå åt helvette! bajs bajs bajs.. det är bara att hoppas!

betygen setts efter jullovet, det här är något jag fick reda på idag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0