Uppdatering från igår.

förlåt för att jag inte updaterade igår men jag hade verkligen ingen tid. Min dag var proppfull med saker hela tiden. Jag vaknade upp halv 1 för att tilda ringde mig. Vi bestämde att hon skulle börja åka mot björkhagen medans jag gjorde mig i ordning så efter 40 min träffades vi.

Vi åkte till slussen och sen så gick vi därifrån till skinnaviksberget. Där satt vi och snackade ett tag, sen blev det så kallt om fossingarna så vi gick till Lavance i medborgarplatsen och beställde en kanna kaffe och satt där i flera timmar. Sen gick vi enda till hammarbyhöjden och så skiljdes vi åt. Då var klockan 5 så då var det dags att hämta Saga. När vi var hemma hos henne ritade jag en teckning där hon och jultomten satt i en kjälke men paket.

Men resan var fortfarande inte slut. Mikaela ringde och frågade om jag kunde följa med henne in till skanstull för att hon ville shoppa lite och det gjorde jag. Jag köpte en hårfärg (blonda slingor), popcorn och julmust. Klockan 8 var jag i kärrtorp och äntligen skulle jag åka hem. Jag gick på bussen som gick 10 min över men när jag visar upp min (fusk biljett) på mobilen börjar han skika på mig och källa ut mig, så jag gick snabbt där ifrån. Vid den här tiden var jag så himla hungrig och kall men endå fick jag gå hela vägen hem. Snacka om att jag var tröött och inte rokade blogga... ;)

Idag har jag jobbat, varit med josse, träffat pappa och nu är jag hemma hos fedde. ikväll ska vi gå på bio med hans pappa och tjej och se "Body of lies" på Heron. Jag uppdaterar nog efter det när jag kommer hem.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0