Helgen!

Finally! jag kan slappna av och göra det jag tycker är kul! Det har varit en lång helg med mycket att göra, jag tänkte mest att bilderna ska få berätta men jag kommer att skriva lite grann.

I fredags var jag, my och olga och badade på eriksdalsbadet. Jag var ledig från skolan så efter jobbet åkte vi direkt dit. Vi hade jätte skoj. Åkte vattenkanor och simmade. haha vi var dem hetaste på badet! Det bästa var när en kille sa " åhh sexy lades, my ba "shut your mouth!" och så gick vi snabbt därifrån och as garvade haha, hon skrek högt också!



Sen på kvällen var jag, my, gabbi, signe och olga och fikade på coffee brevid skrapan. Jag beställde vitamin care dryck och en kola kaka. Jag var jätte avunsjuk på gabs stoora oliver så tillslut fick jag några :D Där satt vi nästan hela kvällen tills vi kände att det var dags att gå. Men jag, my, olga och sign bestämde oss för att fortsätta kvällen så vi gick från medis till hornstull, signe skulle hyra film där hon jobbar. På vägen dit gick jag och olga och sjöng högt som fan1, det var skit kul!


gulliga älskade sign

My och hennes chai te

Dumma skabb sucktade mig med sina oliver...

Lilla jag..

min dryck och kaka med två, eller tre äckliga händer..

Fina olga med latten.

Jag och olga sjöng som idioter!

I lördag var jag hemma hos gabbi och samma som i fredags var där. Vi lyssnade på musik snackade massa skit och bara hade riktigt skoj! senare på kvällen åkte vi på fest i farsta strand men där stannade jag inte så länge, jag vet inte vad det var med mig men jag hade typ en katt kväll för jag var typ bara med katter. haha ´













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0