Söta camilla och fotografering

Dum som jag är glömde jag digitalkameran, såklart. Men camilla, feddes lillasyster, hade i alla fall blivit jätte stor haha. Hon är  verkligen jätte gullig. Man märker att hon gillar mig och fedde jätte mycket!




Här är camilla i sommras i grekland, söt va?



Jag och fedde har nyss kollat på "Two and a half man", jag har börjat följa med nu varje vardag kl 23 - 00 på 3an. haha så jäkla roligt.

I morgon ska jag träffa tilda, vi tänkte gå en lång promenad till zinkenstam för att försöka hitta en bra ställe att fotas på. Jag tror inte att jag har sagt det men josse vann en gratis fotografering och hon fick ta med en kompis så hon valde mig! så på söndag ska vi fotas :D


Något likt det här hade jag tänkt som bakgrund, visst blir det fint?


Nu ska jag göra mig i ordning och sen är det läggdags, sov så sött min läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0