Skolan dödar mig

tjoo hejsan! jag har märkt att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden. En anledning till det är för att jag har så mycket att göra i skolan en annan är att jag har fullt upp med att umgås med pojkvän, familj och vänner. Det gör mig väldigt utamattad eftersom att jag inte hinner med att träffa alla och höra av mig till alla men jag försöker. När jag väl har tid för att blogga är jag så himla trött plus att jag inte har något roligt att berätta om.

Idag har jag bara varit i skolan, jag simmade faktiskt igen på idrotten. Det gick inte bättre idag med livräddningen men jag försöker i alla fall. I och för sig så har jag godkänt men det är typ knappt godkänt och det är viktigt att kunne så jag måste nog öva mig på det.

Jag har massor att göra ikväll, några exempel är naturkunskaps prov, 200 engelska glosor, Redovisning digerdöden, historia läxa plus 3 uppgifer i Näthandel, administration och inköp och varuhantering. Snacka om att jag har mycket att göra (allt detta är tills i morgon) så jag måste nog sätta igång nu.



Längtar så mycket till sommaren, Turkiet med knall blått hav och värme över 27 grader varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0