Sjukling


Om jag endå kunde vara så här glad, men såklart..

.. har man blivit sjuk. Allting började igår när jag skulle sova. Ni vet när man känner hur torrt det är i halsen när man andas in så man börjar hosta och man sväljer och sväljer för att det ska sluta. Så var min kväll igår. När jag vakande på morgon var det likadant. Hela skoldagen har jag gått och klagat på att det gör ont i halsen och nu har det spridigt sig till öronen. Perfekt till min mosters födelsedag på fredag och lilla julafton på lördag, med feddes familj.

Konstigt nog gick provet i natur väldigt bra, alla rätt tror jag. Förhöret på engelska orden gick också bra.

Just nu är jag hemma hos fedde, igentligen skulle jag behöva göra klart uppgifterna i näthandel och inköp och varuhantering tills i morgon men jag har verkligen ingen ork. Jag skulle faktiskt behöva vara hemma i morgon men jag kan inte det för att jag har nationella i matte.

ååh vad tråkig jag är som sitter här och berättar om mina problem, men jag måste berätta för någon och blogger säger inte direkt emot mig.

Jag hör säkert av mig om en stund igen, har endå ingenting att göra eftersom real madrid spelar och då är fedde helt upptagen. haha

Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0