Onsdag

Hello! jag kom precis hem från skolan. Igentligen slutade jag kl 10 men jag och tilda bestämde oss för att sitta kvar och göra rester. Den här dagen har gått ganska snabbt och det är jag glad för eftersom jag har haft mycket att göra. Jag och tilda fick också reda på vad vi fick för betyg i läs och hör förståelsen engelska nationella. Jag fick ett starkt G och tilda fick MVG! Hon är såå duktig på engelska :)

Snart ska jag hämta Saga i skolan och lite senare ska jag äta middag med fedde och hans pappa. Jag kommer att ta lite bilder.

 Här kommer lördagskvällens outfit




Linne - Fått av jessi
Kjol - Lånat av Olga
Skor - Zara, från colombia

hehe, mycket från andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0