Min kvälls outfit

Nu så, äntligen, är maten klar efter mycket jobb. Jag förstår inte hur vi kommer att orka allt för det är så himla mycket mat!
Jessi och kristian har inte kommit än men dem ska väl snart dyka upp. Jag är fortfarande sjuk, blää, men jag får göra mitt bästa. Hoppas bara inte att jag inte kommer kunna känna smaken av maten, det skulle vara riktigt tråkigt nu när det är så mycket mat, tänkt också om jag inte kan dricka julmust? ni vet när man har ont i halsen kan det göra ennu ondare när man dricket kolsyrat, Det skulle fan vara pricket över i´t i sånnt fall. haha!

Min Outfit:
jag försökte i alla fall trotts sjukdom att se söt ut. 




Här får ni ett tjuvkik på vad vi har åstakommit under eftermiddagen.



Mer bilder under kvällen lägger jag upp sen. kram

Kommentarer
Postat av: Josse

Fint Lils :) Hoppas ni har haft roligt ! Såg du mina nya skor ? <3

2008-12-13 @ 23:36:20
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0