Lussebullar och Knäck = LYCKAT

Jag bakade enligt recepten som jag la upp tidigare och det blev jätte bra. Jag har inte smakat på lussebullarna än men dem ser riktigt goda ut och knäcken var underbar!

Hela min kväll har gått åt till att laga mat så jag är helt utmattad nu. Jag kommer nog inte gå till skolan i morgon heller eftersom det enda vi kommer göra är att kolla på lucia tåget, jag kunde tyvärr inte vara med eftersom jag missade många lektioner.

Det är leggdags nu men först vill jag visa mina älskade tjocka och goda underverk!
Det finns faktiskt en plåt till med lussebullar!




Riktigt lyckat va? jag har lixom aldrig gjort detta!


Godnatt från en sjukling som nyss borstat sina tänder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0