I´m back!

Hej mina vänner! förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag känner mig inte riktigt på humör. Jag kommer nog komma in i bloggandet igen när mina vanliga rutiner börjar igen. men nåväl, hur mår ni då? jag mår väldigt bra, fast jag börjar sakna fedde ganska mycket nu. Han är i New york just nu, och därifrån ska jag få mina julklappar! jag har önskat mig underkläder och en mjukis dräckt från victoria secret, hoppas att jag får det :D

idag har jag och josse varit och ätit på malmgrenska i hammarbyhöjden. Det var jätte mysigt! jag och josse tog en plankstek var och danne kött med bea och pommes. Riktigt gott var det!



Snart börjar prison break, och under tiden håller jag och josse på att ta bilder med henners nya kamera Canon 1000D, skiiit fin och den tar jätte bra bilder, perfekt till nyår!



Puss!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 23:35:51
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.



http://www.gratismode.se/?c=20851

2009-01-05 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0