Godnatt

Jag ville bara säga godnatt till er. Jag har legat och kollat på en film nu "imagine me and you". Den på verkade mig jätte mycket skänslomässigt, jag visste inte vad jag tyckte jag blev bara ledsen över hela situationen.. men jag tror jag är extra känslig nu eftersom fedde åker till colombia och new york på måndag, han kommer hem den 3de januari. Jag kommer sakna han nu över högtiderna. Jag har aldirg firat jul eller nyår med honom, det måste vara något alldeless extra när det är så mycket kärlek runt jul. Lyckos er som kan!

så här stod det om filmen:
Då Rachel är på väg att gifta sig med sin ungdomskärlek får hon ögonkontakt med en främmande kvinna. Hon tänker inte så mycket på det till att börja med, men efter bröllopet kan hon inte glömma den vackra kvinnan, Luce. Rachel bjuder hem Luce på middag och får då veta att hon är lesbisk.



Om ni gillar kärleksdrama så är det här en film för er. Jag kunde inte hålla mig borta från tårarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0