Godmorgon!

Man plan var ju att gå på matte nationella och sen gå hem men vad tror ni händer i morse? min klocka ringer inte!!! Så jag vaknar kvart i 10. Då kände jag mig mer sjuk än igår så jag somnade om. För ett tag sen kom fedde hem från skolan med danne. Dem skulle ju självklart spela Fifa09/CS så jag, sjuklingen, var tvungen att gå upp från sängen. Nu har jag ätit frukost, dushat och frächat upp mig så jag känner mig lite bättre men har verkligen ingen lust att göra någonting idag.

Min dag kommer nog att se ut så här. Fedde åker på träning om ungefär en timme så jag kommer nog inte ha någonting att göra förrens rosa kommer hem. Då ska vi baka lussebullar, snäck och baka spenat paj till lilla julafton. Det är dem recepten jag visade tidigare på bloggen som vi ska använda oss av och självklart kommer jag skriva om dem blir goda eller inte. Sen kommer fedde komma hem så då blir det antagligen middag och sen säkert en film.

Nu ska jag koka mig en kopp te, bra för halsen ni vet! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0