GOD JUL!

Idag är det julafton! God jul på er alla! idag blir det som vanligt att bara umgås med familjen. Jag vaknade klockan 10 och dushade år frukost o.s.v sen så har jag och josse slagit in alla julklappar! jag trode inte att det var så här mycket men det var det. Jag och josse har typ köpt julklappar för ca 2000 kr. Vart fick jag dem pengrna ifrån lixom? haha nej men josse har hjälp mig väldigt mycket. Idag ska jag hem till min farbror med kusiner, farfar, pappa och mamma mm. Läängtar! Jag kommer självklart ta en massa bilder som kommer upp i morgon i bloggen, kanske något till och med ikväll?

Juste igår färgade jag mitt hår ni kanske vill se resultatet? det ser ut som att det är orange på vissa ställen men det är det inte, det blir bara så på foton.


Jag använde mig av den här produkten, det är den jag alltid använder, perfekt till naturligt blont hår!

Där fick ni några bilder före och här kommer resultatet!


Vad tycker ni? mycket bättre eller hur! haha.

Massa massa paket!!!! (det är bara josses och mina som vi ska ge bort)


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0