Fotograferingen!

Fotograferingen gick jätte bra! jag är riktigt nöjd med hur bra jag igentligen presterade, det var endå första gången. Jag tror i alla fall att jag fick ihop ett antal jätte fina bilder. Jag valde ut 20 bilder och det gick på 425 kr.

Allting gick till såhär. Vi möttes i zinkenstam för att sedan gå upp till skinnaviksberget. Men det var inte riktigt där vi ville plåtas utan det var mer åt de gamla husens håll och där det finns en trägång vid utsikten. Men det var absolut inga problem, vi promenerade därifrån helt enkelt. Jag tycker att det var bra att vi fick promenera lite för att då kunde man se andra fina platser. Jag såg tillexempel en jätte fin plats. Det var ett grönt hus med en växt på sidan.

Jag var först ut. Vi fick runt 90 bilder var. Jag började i alla fall med att ta några bilder vid det gröna huset. Jag kände mig inte så jätte bekväm där, så vi gick vidare. Då kom vi till en söt gång, där kände jag direkt att jag ville fotas. Där blev typ dem finaste bilderna tagna. Innan hade jag haft på mig Rosas jeans jacka men jag bytte om till skinnjacka, vantar och halsduk. Jag hoppade, posade mitt i gatan, mot en vägg och lite så, det var skit kul.

Sen gick vi vidare till själva utsikten. Då satt jag på räcket,fan vad läskigt det var för att det var ett stup precis nedanför!!!, men jag höll masken och tog jätte fina bilder därmed. Sedan tänkte jag att vi kunde gå mot husen igen för att hitta mera fina ställen och det gjorde vi. Mina 90 bilder tog slut på ett navs och så var det josses tur. Fast innan josse plåtades vi också tillsammans och det var jätte kul.

Tyvärr kunde jag inte ladda upp några bilder nu, backstage, för att jag glömde min digital kamera hemma hos Ola, vi åt söndagsmiddag där och det var jätte trevligt det var jätte kul att se hur han bodde. Jag tänkte att jag laddar upp dem så fort jag får tag på min digitalkamera, så länge får ni nöja er med eran fantasi! Dem riktiga bilderna kommer om en vecka :)

Nu ska jag lägga mig brevid min älskling som spelar till väntan till filmen "På smällen". Fedde har fått en digitalbox så nu kan vi titta på alla canal plus kanaler, Jippie!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Hej vännen! Nu finns det en bild uppe på bloggen:D

2008-12-08 @ 02:36:28
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0