Daniels flytt

Sådär, nu har vi fixat det mesta här hemma hos daniel. Han har flyttat från rågsved till hagsätra till en större lägenhet. Det är faktiskt mycket mysigare här, både läget och lägenheten. Såklart står det fortfarande kartonger runt omkring men dem har fått upp det viktigaste som säng, soffa, matbord och tv.

Vi ska nog vara här ett bra tag till för att lite senare ska vi på bio, igen haha. Idag ska vi se Sex drive. Det är en komedi och handlar om en 18 årig kille som inte har förlorat oskulen och han försöker typ göra allt.

Jag har tagit bilder men jag har inte med mig sladden så dem kommer i morgon.

Jag är sååå nervös över fotograferingen i morgon och hoppas verkligen att det kommer gå bra. (snälla regna inte!).

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0