Dagen innan julafton!

hejsan! hur har era dagar innan jul varit? mina har varit helt okej. Jag har umgåtts mycket med kompisar och handlat det sista till julklapparna. Igår så hade jag och josse tvättsrugan. Jag insåg hur mycket kläder hon och jag har tillsammans, det är helt sjukt. Stackars mamma som har tvättat våra kläder i alla dessa år. Dags för rensning efter jul!

Idag har jag josse och mikaela varit i farsta centrum och handlat dem sista julklapparna så idag ska vi slå in allting. Mamma har köpt en gran så vi ska klä den också. Men jag måste färga mitt hår, jag tänkte lägga in blonda slingor, det blir nog fint men hoppas bara att jag hinner.

Här kommer några bilder från igår.

Massor mer tvätt!


Middag på vardagsrummet



Dagens outfit:



Jeans - gina tricot
skjorta - H&M
Hängsel kjol - Någon butik i farsta
Jacka - Din sko
Väska - Top shop
Jacka - Ohio
Halsduk - Wedins

Jag kommer nog uppdatera igen, annars ha en God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0