Bilderna!

här kommer alla bilder från lilla julafton, jag orkar inte skriva om alla men jag kan säga att vi hade jäkligt roligt!


















Förra året när fedde åkte till colombia fcik han med sig ett brev som han kunde läsa och tänka på mig, så jag ville följa den traditionen. en här gången fick han också med ett brev. Det ser ut såhär:



Hoppas bara inte att han typ gr in på internet på flygplatsen och ser detta innan han har öppnat det haha, det skulle vara katastof.. Han åkte i alla fall i morse, lite tårar blev det men den här gången är han inte borta lika länge utan han kommer hem den 3 januari.
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har blivit värre sjuk.
Skriver snart igen, josse vill blogga. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-15 @ 20:49:54
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0