Bilder från julafton

Massor av paket!

Josse och Emma i soffan och kväcker en nöt!

Emma och jag med mikael i famnen.

haha, jag kunde låta bli att lee!

Pappa och hasse kunde inte heller låta bli.

Söta söta Mikael i josefins famn.

Emma var så gullig i sin klänning, flätor hade hon också! <3

Julmat!

Josse, mamma och pappa.

Håkan och veronika.

Jag och josefin.

Hasse och mikael.

Josse står och förklarar vilket kamera som hon vill ha i födelsedags present, hon fyller år 1 januari.

haha, Emma slocknade en stund efter middagen.

Älskade zita!

TOMTEN!

 Resten kommer senare, nu måste jag åka puss puss!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 19:05:17
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0