"åhh, snart är det julafton, längtar så"

Gud vad roligt att ni röstar! Det kommer bli jätte roligt att se sen vilken bild som blir favoriten. Jag vill bara säga att första kommentaren gills inte, det var jag som skrev fel haha. Det står just nu lika mellan bild 2 och 13.

Jag har tänkt på en sak, jag tror inte jag har sagt en enda gång "åhh snart är det jul, längtar så" som alla andra bloggerskor typ har. Det är jätte synd för jag har haft så mycket annat i min hjärna som med skolan så jag har glömt att det faktiskt snart är jul.

Jag har inte haft någon julkänsla tidigare men idag så fick jag det eftersom skolan tog slut och så hade vi en julshow i skolan. I morgon ska jag och min syster köpa julklappar. Det längtar jag till, även fast jag knapt har några julklappspengar. hehe.

Ikväll så är jag bjuden på fest men jag kände tidigare idag att jag inte kunde gå på grund av pengar brist, men min syster hjälpte mig så idag blir det röj. Nej men det är mer en chillfest.

Vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin blogg! :)

2008-12-19 @ 15:35:24
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0