Våren är här!

God middag sötisar! idag på dagen har jag fikat med vicky, ungefär kl 12 gick jag hemmifrån och då låg fedde forfarande och sov, haha. Vi fikade på Vardagsrummet i kärrtorp, det var jätte mysigt där faktiskt :) Vicky åt frukost, en varm macka med salami och ost med sallad till (men som vanligt orkade hon inte hela så jag åt upp resten haha) jag beställde en paj eftersom jag redan ätit fukost, den var jätte god :)

På vägen hem, ungefär runt 13.00 gick jag hem, på vägen fick jag världens vårkänsla så jag tog massor med bilder på knoppar och blommor!


 
Bilderna är tagna med min mobil, Sony Ericsson k550i 2.0 megapixels Lila.


så klart när jag kom hem kl 13.40 låg fedde forfarande och sov så jag väckte han med frukost :) om några minuter bloggar jag igen och då tänkte jag lägga in dagens outfit, vi hörs om typ 15 min igen för jag måste titta klart på power of 10(det är fett enkelt att vinna pengar ju).


Kommentarer
Postat av: Josse

Okej ska bli kul att se :)
kolla min blogg nu igen om du inte såg det la upp en sida där man ser alla färgkoder. asso massa färger och vad dom heter om du vill ändra färgen på dina rubriker m.m

2008-04-12 @ 17:39:47
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: linda

men jag vet endå inte hur man lägger in dem till rubriken haha :P

2008-04-12 @ 18:28:10
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0